.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده سپاه جدید ناحیه نکا معرفی می‌شود

احسانپور که حدود یک سال به عنوان فرمانده سپاه ناحیه نکا مشغول به خدمت بود با پایان عمر خدمت‌گذاری خود در سپاه و نائل شدن به بازنشستگی، این سنگر را به نیروی دیگری واگذار کرد.

به گزارش شمال نیوز مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه نکا امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در طول کمتر از یک سال گذشته سرهنگ احسانپور خدمات شایسته‌ای را به بسیجیان و نیروهای سپاهی ارائه کرده است که باید قدردان ایشان باشیم.

امید خلیلی افزود: ایشان از نیروهای ارزشی و خدوم استان مازندران است که اقدامات مؤثر و اثربخشی را به سپاه پاسداران ارائه داده است و کارنامه خدمتی درخشانی در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: فرمانده سپاه ناحیه نکا با پایان عمر خدمت خود در سپاه به بازنشستگی نائل آمد و فردا برنامه تودیع و معارفه ایشان و فرمانده جدید در سالن ارشاد نکا برگزار می‌شود.

خلیلی یادآور شد: پس از بازنشستگی سرهنگ احسانپور، فردا فرماندهی جدید سپاه ناحیه نکا معارفه و مشغول به کار می‌شود.

وی به آمادگی بسیج برای حضور فعال در تمام عرصه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: امروز بسیج توانسته است در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی حضور چشمگیری داشته باشد و تیری سهمگین در مقابل استکبار و توطئه‌های غرب باشد.

خلیلی گفت: رسانه ها نیز در اطلاع‌رسانی مناسب در ‌ارتباط‌ با فعالیت های مختلف سپاه و بسیج همکاری تنگاتنگ داشته‌اند که از این قشر زحمت‌کش قدردانی می‌شود.

 حدود یک سال گذشته با ورود شعبانعلی حیدریان به سپاه آمل، سرهنگ محمدحسن احسانپور عهده‌دار مسئولیت فرماندهی سپاه ناحیه نکا شده بود که از فردا نیز این مسئولیت به سرهنگ مرتضی رمضانی از نیروهای سپاه نکا واگذار می‌شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.